Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.11.2017, 21:23

Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 
Меню сайту



 
Форма входу

 
Погода

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Головна » 2017 » Лютий » 8 » Відбувся семінар-практикум «Використання ІКТ на уроках трудового навчання та технологій»
19:36
Відбувся семінар-практикум «Використання ІКТ на уроках трудового навчання та технологій»

 Реалізація теми семінару відбулася на базі Почаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів 8 лютого 2017року. У роботі семінару взяли участь завідуюча Гребінківським районним методичним кабінетом Бігун Наталія Олексіївна, методист районного методичного кабінету Юрченко Микола Іванович, 15 вчителів трудового навчання району. З вітальним словом звернулась до учасників семінару завідуюча районним методичним кабінетом Бігун Наталія Олексіївна. Вона відмітила, що сучасних учнів не влаштовує роль пасивних слухачів на уроці, вони чекають незвичайних форм знайомства з новим матеріалом, де могли б проявити свою творчість, фантазію, самостійність. Підвищення якості освіти в наші дні неможливе без застосування сучасних технологій. Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) — це не вплив моди, а необхідність, продиктована рівнем розвитку освіти. ІКТ сьогодні виступають як засіб розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, є потужним інструментом мотивації, розвитку особистості. Народна мудрість говорить: «Скажи мені, і я забуду, покажи мені, і я запам’ятаю, дай мені діяти самому, і я навчуся». Тільки в результаті діяльності самої дитини відбувається оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками, тому завдання вчителя — не давати учням готові знання, а навчати самостійно добувати їх, аналізувати, систематизувати інформацію, узагальнювати, переробляти, виділяти головне, вирішувати проблемні завдання.

Методист РМК Юрченко Микола Іванович звернув увагу на те, що трудове навчання - це одна з найбільш інтегрованих дисциплін. У сучасних умовах, щоб зацікавити учня, необхідно використовувати нові, інтенсивні методи і форми передачі знань, застосовувати новітні освітні технології, які направлені на розвиток індивідуальних нахилів і творчих здібностей учнів, практичного їх використання, набуття життєво необхідних загально трудових компетенцій, формування пізнавальної самостійної діяльності. Однією з ефективних форм розповсюдження власного педагогічного досвіду є майстер-клас. Дане поняття широко використовується в багатьох сферах діяльності людини, в тому числі й в освіті. Учитель як професіонал протягом ряду років виробляє індивідуальну (авторську) методичну систему, що включає ціле покладання, проектування, використання послідовності ряду відомих дидактичних та виховних методик, уроків, заходів, власних «ноу-хау», враховує реальні умови роботи з різними категоріями учнів тощо.

Учасників семінару привітав директор Почаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Степаненко Сергій Миколайович, який ознайомив присутніх із роботою навчального закладу, педагогічним колективом, а також продемонструвала здобуті досягнення закладу.

Гості  відвідали виставку дитячих робіт «Творчі досягнення учнів у процесі реалізації проектно-технологічного діяльності», під час якого всі присутні побачили творчі проекти школярів з трудового навчання. Роботи презентовані у різноманітних напрямах та модулях: ручна та механічна обробка деревинних матеріалів та металів, українська традиційна вишивка та картини, вишиті бісером, бісерне плетіння, ляльки-мотанки, м´які іграшки, квілінг.

Педагоги познайомились з творчою лабораторією вчителя трудового навчання закладу Бондаренка Володимира Андрійовича, та взяли активну участь в майстер-класах: «Використання відеоінстукцій при вивченні варіативного модуля «Технологія виготовлення виробів з дроту»  та « Використання комп’ютерних тестових технологій на уроках трудового навчання та технологій».

За круглим столом проведено калейдоскоп педагогічних ідей, де вчителі висловили свої думки з приводу проблеми семінару. У підсумку відмітили високу результативність та практичність проведеного заходу. Трудове виховання, - говорив В.Сухомлинський – це образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно. Вчитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває у себе здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідний сьогоднішній школі, яка на потребу нашого часу має готувати своїх випускників розвинутими творчими особистостями. Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках є метою роботи районного методичного об’єднання вчителів трудового навчання!

Переглядів: 73 | Додав: Bond | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Мурчик
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Друзі сайту

// реклама
Copyright MyCorp © 2017